Jak se stydí bloger

3. června 2010 v 20:21 | Hanyzka89 |  ...w_o_r_k...
 Skoro pokaždé, když vyplňujeme ankety, přihlášky nebo dotazníky, uvádíme jméno, pohlaví, vzdělání, věk. Jakoby těchto pár charakteristik stačilo k utvoření dostatečné představy o nás. A já protestuji, myslím, že by se měla přidat ještě jedna kolonka a to kolonka Stydlivost! Ne, není to žádný můj rozmar nebo nepodložený výmysl. To, jak se jsme či nejsme stydliví, je velmi důležité a má to nestydatě velký vliv na náš život, ovlivňuje nás to v zaměstnání, v utváření vztahů a i ve způsobu trávení volného času.
 Dle míry stydlivosti bychom populaci mohli lehce rozdělili do tří skupin. To, jak představitelé jednotlivých z nich vystupují navenek si můžeme uvést v jednoduchých modelových situacích. První skupinou jsou Stydlíni. Typickým příkladem může být váš dlouholetý spolužák (spolužačka), který vás může milovat celé roky a po osmi letech se nezmůže na nic jiného než pozdravení a otázku: "Jak se vede?", pozvání na schůzku spíše nečekejte. Druhou skupinou jsou Normálové, Normálové mají celkem zdravé sebevědomí, dokážou odhadnout situaci, v které se sluší začervenat se a v které vypnout hruď a zvýšit hlas. Nakonec třetí skupinou jsou Nestydové, jejich charakteristika je natolik známá, že vedla až k natočení stejnojmenného snímku s Jirkou Macháčkem v hlavní roli. Ve zkratce stačí říct, že takovým nedělá pozvání na schůzku sebemenší problém, ale vám by mohl dělat způsob, jakým by schůzku chtěli ukončit.
 Řekněme, že napříč celým spektrem nám prorůstá skupina Blogerů, ano, to jsou ti, kterým už nestačí chatování, kterým už nestačí facebookování a nedej Bože, twittrování, kde je ještě omezen počet slov na status, no fuj! Oni toho mají na srdci o něco víc. A to něco víc je potřebné pro všechny, kdo se kdy připojil k síti, protože právě jim je to předkládáno. Jistě vás napadá myšlenka, proč je rovnou nezařadíme do skupiny Nestydů a to ještě s dvojnásobným N, ale nemůže jejich zaškatulkování příliš uspěchat.
 Jejich identifikace, pokud se nejedná o rozšiřující se druh tzn. Módních blogerů, není zcela jednoduchá. Na první pohled vůbec nemusíte poznat, že sedíte v tramvaji v tváří v tvář blogerovi. A ani při bližším seznámení to ještě nemusí být úplně jasné, při běžné komunikaci mohou působit drze i bojácně, ale jakmile jim dáte do ruky papír a tužku nebo notebook, procitnete a uvidíte.V případě notebooku okamžitě najednou na nejbližší informační server, přečtou první zprávu, co je zaujme a honem na svůj blog, kde bez ostychu vše zhodnotí a okomentují.
 Ale nenechte se zmást první uvedenou charakteristikou, lidský druh zvaný Blogeři skýtá mnoho poddruhů. Jedním takovým je, již výše zmiňovaný, poddruh Módních blogerů, respektive blogerek. Tento poddruh je oproti ostatním blogerům výraznější a řekněme, že je jakoby označkovaný. Samy příslušnice se rády značkuji různými elvéčky, cédéčky a dvojitými céčky. Můžeme se podívat na nějaké ty znaky/značky podrobněji.
 Starbucks. Klasickým poznávacím znamením všech módních blogerek je záliba v kávě a ne jen tak ledajaké! Protože nejnovější módní trendy a neurotická diblice-čtyřicátnice Carrie podporují a propagují jen kávu s zelenou paní v kroužku. Díky Bohu, že síť kaváren Strabucks zavítala do naší maličké země, alespoň už nemusíme pít průměrnou kávu pod stovku a blogerky se mají s čím fotit. Ačkoliv vzhledem k věku některých z nich, doufáte, že místo kofeinového moku z typického bílého kalíšku s logem popíjejí skrz zelené brčko jahodové mlíčko nebo Jupíka.
Extrémní štíhlost. Když náhodou nebo i záměrně zabrousíte na módní blog, zarazí vás, že jeho majitelka fotí a zveřejňuje každé své jídlo. Po čase si všimnete, že nemůže publikovat fotky každého svého pokrmu, že hrneček s kousky melounu nebo mistička s ředkvičkami se objeví jen jednou, maximálně dvakrát do týdne. Poté však, co uvidíte propadlé tváře a tenké nožky autorky, pochopíte, že opravdu fotí a zveřejňuje KAŽDÉ své jídlo! A co víc, nestydí se za to!
  Co je dále příznačné pro tuto skupinu lidské populace, je dostatečná odvaha obléct na sebe a zkombinovat prakticky cokoliv. Květované silonky podle nich zřejmě nejlépe vyniknou s puntíkatou sukní a kostkovanou košilí. Celkový outfit dají podtrhnout slunečním brýlím a opět nezvolí nějaký "no name", nikdo jiný totiž nedokáže ochránit oči jako Ray Ban!
Blogerky se ve svých nestydatých outfitech nestydí fotit kdekoliv, mezi auty, mezi domy pózují a kolemjdoucí jen žasnou. Pokud nějaký nestranný pozorovatel se neovládne a nelibě okomentuje například čelenku s legem, můžeme se těšit na další článek o netoleranci, která je prý pro český národ tak typická.
 Ikdyž blogeři a blogerky jsou pro někoho jen pouhými pózery, jejich koníček má zřejmě svůj smysl, ale hlavně má své čtenáře. Musíme se smířit s tím, že deníčkům s malými zámečky a zažloutlými stránkami už odzvonilo stejně jako nádechu tajemství, který v sobě nesly. A co se týče pozérství, kdo z nás takový aspoň trochu není? A teď už mně opravdu omluvte, stydne mi mé Strabucks latté, vybíjí se mi notebook a to musím ještě rychle napsat nový článek na můj blog.
 


Komentáře

1 Coach Outlet Online Coach Outlet Online | E-mail | Web | 22. září 2012 v 18:04 | Reagovat

Yes! I agree what you say!

2 Goyard Bags Goyard Bags | E-mail | Web | 25. září 2012 v 6:01 | Reagovat

Here is an area that might be of help for you!

3 Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet | E-mail | Web | 25. září 2012 v 23:21 | Reagovat

Hi there might I reference some of the insight here in this blog site if I reference you with a link back again on your site?

4 Coach Outlet Coach Outlet | E-mail | Web | 26. září 2012 v 23:41 | Reagovat

Sweet write-up.

5 Krista Krista | 12. března 2014 v 17:24 | Reagovat

Páči sa mi tvoj článok a úplne súhlasím :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama